Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Csomagcsere
A futárszolgálat speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék cseréjére. Gyakori probléma utánvétes csomagok esetén (mivel nincs mód a kiválasztott ruházat, akár esőruha, zokni, kesztyű, thermoruha, csizma stb.) felpróbálására, hogy méretproblémás. Ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható. Mi a teendő? A termék átvétele után keresse fel ügyfélszolgálatunk valamelyik elérhetőségét és közölje, hogy milyen méretűre cseréljük ki a problémás terméket! Ha van raktáron a kért méret, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézbevételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. Amikor a futár megérkezik a csomaggal ki tudják cserélni a terméket, a futár később ellátja a csomagcímkével és visszajuttatja hozzánk, mindezért Önnek csak a 1990 Ft-os szállítási költséget kell kifizetnie, illetve , ha a méretkülönbségek miatt egyéb költség adódik.

Szavatosság, garancia
A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jegy teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)